Bookmark and Share español english mapa del sitio INICIO
serveis d'impressió giclée llibre digital perfils icc galeria feedback notícies contactar
   
 
 
   
  Luis A. Ocaña - En memòria
   
   
   
 
Epson Stylus Pro 9890

Epson Stylus Pro 9890 vs 9900 - ¿ Vuelve Epson al Ultrachrome K3 ™?
por jesus coll, printmaker de graficartprints


Cuando apareció el modelo de impresora en gran formato Epson Stylus Pro 9900 en la versión de 44 pulgadas (112cm.), o la 7900 en la versión de 24 pulgadas (61cm.), significó un gran paso adelante ya que por primera vez permitía el cambio automático de negro mate a negro foto, dejando atrás el derroche de tinta y engorroso trabajo que comportaba el cambio manual. Así se eliminaba la necesidad -que muchos profesionales habíamos adoptado- de dedicar máquinas distintas...

leer más

   
   
   
 
Del 17 de desembre al 9 de gener de 2011

Oscar Vidal - "Gestación"


Exposició d'Oscar Vidal a la Casa de la Cultura de Tres Cantos (Madrid), situada a la Plaza del Ayuntamiento, 2. Es podran veure il·lustracions giclée impreses a GAP en paper 100% pulpa de cotó, Hahnemühle Museum Etching de 350g., les quals no només conviden a reflexionar, sinó també a gaudir de la seva qualitat tècnica.

   
   
   
 
Del 9 al 18 desembre 2010

MODA PAN - Fashion Meeting


Trobada d'art i moda en la Pantocrator Gallery/La Pan de Barcelona, situada al carrer Marina, 68, en la que s'hi exposaran giclées impressos a GAP d'alguns dels nostres clientes i amics com Berto Martínez, Mamen Morillas o Chidy Wayne.

   
   
 
OCT. 2010

Obra de Rafael Robas en tela


Impressionant tela en acabat satinat de quasi 2 metres de l'obra de l'artista digital, Rafael Robas, impressió giclée en Hahnemühle Goya Canvas Satin, aplicant-li vernís protector UV i muntada sobre bastidor fet a mida de 4 cm. de perfil.
   
   
   
 
 
OCT. 2010

ICEERS.org


Hem realitzat per la fundació sense ànim de lucre, Iceers, una edició limitada en Somerset Velvet de l'obra realitzada per Ivan Simon, del reconegut descobridor de les propietats antiadictives de la ibogaïna: Howard Lotsoft.
   
   
   
 
1 oct. 2010- 31 gen. 2011

2a EDICIÓ CONCURS NACIONAL CANSON INFINITY


17.000,00 € en premis !!!

Un any més, a GraficArtPrints podem realitzar les seves impressions fotogràfiques per a la participació en la 2a Edició del Concurs Nacional Canson Infinity amb l'exclusiu paper BARYTA PHOTOGRAPHIQUE 310 gm2 fins a A3, i amb tota la gamma de Canson Infinity A4.

Termini límit d'admissió: 31 gener 2011.
   
   
   
 
set. 2010

EDUARDO RUBIO


Us presentem el nou treball d'Eduardo Rubio, imprès a GraficArtPrints, el qual es pot adquirir a través de la pàgina web del mateix artista.
   
   
   
 
25 JUN. - 31 Jul. 2010

"Brosmind Studio: Los Canotiers"
Londres, UK


Brosmind Army és un projecte creat pels germans Juan i Alejandro Mingarro (Brosmind Studio) i consisteix en un exèrcit d'escultures de ceràmica en contínua expansió.

La unitat bàsica de l'exèrcit són Seccions compostes per uns 50 soldats que s'identifiquen mitjançant un tipus de barret particular. Encara que el cos de totes les peces prové d'un mateix motlle, cada escultura és un objecte únic, ja que el disseny de les cares, els tatuatges i les xapes d'identificació són diferents per a cada personatge.

Una altra peculiaritat és que en girar el barret, es pot alternar entre 3 expressions diferents de cara. Els Canotiers són la primera secció disponible, i el seu nom ve del barret mitjançant el qual s'identifiquen, que és de palla amb ales rectes i copa plana decorada amb un llaç de cinta negra.

Del 25 de juny al 31 de juliol, Els Canotiers, així com una sèrie de cartells d'edició limitada, impresos a GAP, estaran exposats i a la venda a la Kemistry Gallery de Londres.
   
   
   
 
mai. 2010

"Les Cares del Vi" de Josep Barjuan


Portfolio A3 relacionat amb el món del vi, de l'àrea geogràfica Priorat amb vint dibuixos de
Josep Barjuan.

La capsa inclou textos i poemes dels següents autors:
Pere Audí, Jordi Coca, Fede Cortés, Agustí Masip i Vidal, Maria-Antònia Oliver, Toni Orensanz, Maria Mercè Roca, Màrius Serra, Emili Teixidor, Roser Vernet Anguera.

Pòrtic d'
Oriol Izquierdo.
Impressió realitzada a GAP, en paper 100% cotó, Hahnemühle
Museum Etching 350g.

Capsa de fusta realitzada per Pack Plek.

Edició limitada a 25 exemplars.

Més informació: jbarjuan@ambtu.bcn.es
   
   
   
  Hanoch Piven at Skirball
 
10 mar. - 11 jul. 2010

"Making Faces: Playful Portraits of People You Know by Hanoch Piven"
Los Angeles, California, USA


Les impressions que hem realitzat a GAP de l'obra del reconegut il·lustrador Hanoch Piven, en aquesta ocasió viatjaran als Estats Units.
L'exposició, que romandrà oberta al públic durant quatre mesos, al centre cultural Skirball de Los Angeles, es complementarà amb una conferència i tallers destinats a nens i adults, en els quals Hanoch mostrarà la seva especial tècnica d'il·lustració i convidarà als assistents a crear els seus propis personatges.
   
   
  feb. 2010

Aplicació de textura a les teles


Incorporem als nostres serveis, l'exclusiva tècnica d'aplicar textura a les teles. Es tracta d'un servei artesanal
d'aplicació totalment manual i es té especial atenció a només utilitzar gelatines de la més alta qualitat, per aconseguir resultats visuals extraordinaris i proporcionar màxima permanència.
   
   
 
feb. 2010

Teles en Bastidor


En el nostre afany de servir més i millor als artistes, ara també muntem teles en bastidor.

llegir més sobre bastidors
   
   
   
 
  feb. 2010

Nous papers Hahnemühle PhotoRag Baryta i FineArt Baryta


Hem incorporat al nostre estoc permanent, aquestes dues noves superfícies dissenyades especialment per a
reproducció fotogràfica. Totes dues són molt semblants en aparença però la seva ànima és molt diferent.

  PhotoRag Baryta FineArt Baryta
gramatge 315 gm2 325gm2
fibra 100% cotó 100% alfacel·lulosa
color blanc natural blanc
blanquejadors òptics NO
altres característiques sulfat de bari sulfat de bari

llegir més sobre papers impressió giclée
   
   
 
gen. 2010

Nou paper Hahnemühle Museum Etching 350gm2


Hem incorporat al nostre estoc permanent, aquest extraordinari paper fineart. Principalment, el seu pes de 350gm2, 100% polpa de cotó, el seu blanc natural, pelfet que no conté blanquejadors òptics i la suau textura "etching" que el situen entre el PhotoRag (llis) i el William Turner (més rugós).

llegir més sobre papers impressió giclée

   
   
 
  gen. 2010

Nova web!


Més operativa i amb més continguts. Després de liderar a nivell nacional, durant més de set anys la impressió monocroma al carbó primer i fineart giclée després, creiem que ja tocava una renovació.
   
   
 
  jul. 2008

"Santiago - Kumano, Camiños de Peregrinación" a França.


El fotògraf japonès Tomohiro Muda i el gallec Luis A.Ocaña exposen a París. Les obres dels dos artistes van ser processades i impreses per GraficArtPrints.
   
   
 
jul. 2008

"Totsukawamura" per Luis A. Ocaña


Exposició al Museu Das Peregrinacións de Santiago de Compostela, del treball de Luis A. Ocaña "Totsukawamura",camí espiritual japonès, equivalent al Camí de Santiago.Obres processades i impreses per GraficArtPrints.


   
   
 
  jul. 2008, Samos, Galícia

"Totsukawamura" per Luis A. Ocaña


Exposició al Monestir de Samos del treball de Luis A. Ocaña "Totsukawamura", camí espiritual japonès, equivalent al Camí de Santiago. Obres processades i impreses per GraficArtPrints.
   
   
 

feb. 2008, Nara, Japón

Luis A. Ocaña exposa a Japó


El treball de Luis A. Ocaña "Samos, Espíritu do Camiño", imprès a GAP, inicia una exposició itinerant per diverses ciutats japoneses com, Tokio, Fukuoka, Kyoto, Nara i Wakayama.
   
   
 
  set. 2006

Exposició fotogràfica de Luis A. Ocaña


El nostre client i amic Luis A. Ocaña, exposa el seu treball fotogràfic "Samos, Espíritu do Camiño", al Museu das Peregrinacións de Santiago de Compostela.


Treball imprès a GraficArtPrints.

Amb el suport de la Xunta de Galicia, Dirección Xeral de Patrimonio Cultural, S.A. de Xestión de Plan Xacobeo, de la Subdirección Xeral de Protección da Cidade e Camiños de Santiago, del Museo das Peregrinadións i de la Reial Abadia de Samos.

   
   
 
 
Copyright 2011 © GraficArtPrints - Termes d'Ús | SERVEIS D'IMPRESSIÓ | LLIBRE DIGITAL | PERFILS ICC | GALERIA | FEEDBACK | NOTíCIES | CONTACTAR |
 
Hanoch Piven selfportrait